Jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na montáž těsnění GMN spočívá v zaručení běhu vnitřního kroužku bez házení. Proto doporučujeme nalisovat vnitřní kroužek proti osazení na hřídeli. Je nutno zajistit velmi dobrý souběh osazení a hřídele. Následující montážní metody jsou stejně vhodné jak pro labyrintová těsnění tak pro štěrbinová těsnění: Metoda I (montáž z čelní strany) Pro případy použití, kdy mohou být labyrintová těsnění GMN montována z čelní strany, doporučujeme použití montážního pouzdra, která překrývá vnitřní a vnější kroužek. Protože jsou oba kroužky téměř stejně široké, budou tímto způsobem umístěny do správnépracovní polohy. Vnější kroužek těsnění může být maximálně o 0,1 mm širší než vnitřní kroužek. Pro velmi přesné jednotky nebo má-li být axiální vůle plně využita doporučujeme zarovnání montážního pouzdra v oblasti hliníkového kroužku, aby mohly být vnitřní a vnější kroužek namontovány absolutně v nulové poloze. U štěrbinových těsnění mají oba kroužky stejnou šířku. | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Metoda II (montáž uvnitř jednotky)Pro případy použití, u nichž není možná montáž z čelní strany z důvodu konstrukce rozhraní, je možno montáž těsnění GMN provést následovně.
| |||||||||||||||
Metoda III Tato metoda nalezne uplatnění, není-li použitelná ani montáž z čelní strany, ani předmontáž na hřídeli. | |||||||||||||||
| | ||||||||||||||
Těsnění GMN jsou předmontována v přírubě pouzdra. | Hřídel je pomalu zasunuta do pouzdra krytu, přičemž vnější kroužek těsnění je držen ve správné poloze prostřednictvím děleného vysoce přesného distančního kroužku. | ||||||||||||||
Po montáži bude odstraněn distanční kroužek a oba kroužky těsnění jsou ve správné pracovní poloze. |